söndag 31 maj 2009

En helg full med...

... plugg? Ja, dels plugg, men även mycket trevliga stunder i vänner sällskap och framförallt, i solen!

Igår var jag hemma hos Sofie i Kungshamra och pluggade FEM, passade även på att gunga av mig lite i lekparken på deras innergård. "Kittlade dödsskönt i kistan"Ja, jag vet att jag har jordens vitaste ben..

På kvällen åt jag, Andreas, Olof, Catta och Mathias grillad korv hos Lucas och Sofia som förövrigt ska få tillökning till familjen i december :)
Efter korven åkte alla förutom Sofia hem till oss för att leka med Skrållan (som visade sig från sin bästa sida) och för att spela Guitar Hero Metallica.

Idag började jag och Andreas dagen med frukost på balkongen, det var stekhett där redan vid tio. Efteråt satt jag kvar en stund i brassestolen och solade mina vita ben till lite mer färg :)




Nu ska vi ner till "centrum" för att köpa en Mors dag-present till Andreas mamma. Min mamma ska jag ringa till strax för att gratta!

Off we go!

Inga kommentarer: