onsdag 13 maj 2009

Färdigställd sommaroas

Nu är balkongen nästan helt klar. Det enda som saknas är en blomlåda med blommor. Och ännu mer blommor. Blommor, blommor, blommor. Det är huvudingrediensen.


Just nu har jag en liten blomma i ena hörnet på balkongen, men den passar fint där tycker jag. Den gjorde otroligt mycket :) Krukan kommer från Indiska.

Stolarna fick Andreas och jag av mamma och pappa, de är säkert lika gamla som ja (typ 20 år). Bordet köpte vi på Rusta - ett perfekt bord som går att fälla ihop.
Duken är egentligen en tygservett som jag köpte på hm.se, tyckte den passade bra där. Ljushållaren fick Andreas i studentpresent för ungefär hundra år sedan, och dynorna fyndade jag på Hemtex utan att först veta att jag fyndade. Två för 99:-, egentligen var det 79:- styck.


En till bild på håret. Kommer fler och bättre senare.

1 kommentar:

Tequila sa...

håret blev riktigt bra!!!