torsdag 14 maj 2009

Nöjd!!

Jag blev så himla nöjd med håret! Det är lättstylat, det är snyggt, det är HELT, det är skitbra :)

Det känns så konstigt att när jag går upp vid sex går Andreas och lägger sig borta i Miami. 6 timmars skillnad är ganska mycket.
Det är tur att jag har lilla Skrållan här hemma. Det är ju inte precis så att man känner sig ensam i sängen i alla fall. På kvällen ligger hon helst så nära som möjligt, oftast på samma huvudkudde som jag använder, och på morgonen kommer hon och slickar mig i ansiktet. På ögonlocken, i näsan, på läpparna... då är det inte lätt att fortsätta sova. Det här händer förövrit ungefär klockan fem varje morgon.


Nu är det dags att ta sig in till skolan för en dag med ljud och vibrationer.

Romina skrev förresten ett inlägg om min favoritfrisör igår :)

1 kommentar:

matilda pettersson sa...

håret är skitsnyggt! puss