söndag 24 maj 2009

En effektiv men lugn helg

Har suttit i stugan på Arholma i princip hela helgen och pluggat. Första dagen blev det numeriska metoder. Skrev ner allt som är viktigt inför kommande tenta, så nu är det bara att plugga ex-tentor också. Resten av dagarna har jag suttit med termodynamik. Det känns faktiskt som att jag har lärt mig en hel del. Kunde i och för sig väldigt mycket redan innan, men nu har jag fräschat upp kunskaperna och ska förhoppningsvis klara av morgondagens tenta.

Förutom plugg har jag hunnit umgås med Andreas, Romina, Olof och Veronica också. Och läst.
Lite bilder från helgen får avsluta kvällens inlägg.


Första kvällen tog vi en promenad till en badplats


Det var riktigt mysiga klippor


På väg tillbaka träffade vi en otrolit gosig katt


Sen gick vi ner till bastun för att boka den



På kvällen dag 2 tog vi en cykeltur till Österhamn och Arholma brygga


Utsikt från Österhamn

Andreas in action



Jag tog en liten avstickare till kyrkan

Inga kommentarer: