lördag 9 maj 2009

Är det här en blogg om klänningar?

Ja, man skulle ju kunna tro att det är de enda plaggen jag använder (förutom skor då...) men det är bara helt enkelt så att jag älskar att ha klänning på mig för att man ser uppklädd ut samtidigt som det är så otroligt bekvämt :)

I alla fall så råkade jag hitta en klänning som jag absolut ska beställa från Haléns, den var så underbart fin och precis i de färgerna som jag kunde önska.



Idag har jag förövrigt hunnit med en hel del med tanke på att jag åkte hemifrån halv sex i morse. Tog det första tåget som gick. Det var nämligen dags för årets SquVALp att äga rum vid Smedsuddsbadet i Rålambshovsparken. Vårt bidrag blev väl inte det bästa, och vädergudarna verkade inte vara på vår sida i början av dagen, men såsmåningom tittade solen fram. Dessutom fick man ju avnjuta de underbara byggmackorna som Ölhäfveriet fixar till SquVALp och QuarneVALen :)
Egentligen är det slutfest sedan ett par timmar tillbaka, men jag känner att jag behöver ta det lite lugnt inför stundande tenta-veckor och eventuella förkylningar. Dessutom åker Andreas till Miami imorgon bitt (klockan fem) så jag ville passa på att umgås lite innan jag lämnas ensam i en vecka..

Nu ska jag nog ta och läsa lite i några tidningar eller i min bok Star av Pamela Anderson.

1 kommentar:

Paula sa...

Hej!
Superkul att du bloggar om oss tycker vi.Har du sett att du
hamnar på vår förstasida när du bloggar?

Ha det bäst!

Paula