måndag 11 maj 2009

Stark som en oxe


Det blev gymet istället för Bodypump. Lika bra det, för jag tog ut mig riktigt skönt. Körde först crosstrainern i 20 minuter följt av biceps, triceps och mage i 30 minuter. Inget är så skönt som när man har en riktigt bra dag träningsmässigt.
Imorgon tror jag att det blir en löprunda på morgonen innan det är dags för plugg.

Efter gymet åt jag en god sallad och satte mig med Romina, Malin och Jacob i biblioteket för att plugga termodynamik. Det gick faktiskt riktigt bra.

Fick förresten reda på att det inte alls är för sent att söka sommarkurser på KTH, så beroende på hur mycket man kan missa (har en tenta i ett annat ämne i början av kursen) så ska jag söka till Framtidens Energiteknik, passar jättebra med tanke på inriktningen jag ska välja.

Nu blir det en stund framför tv:n och sedan sängen för att orka upp imorgon bitti.

Inga kommentarer: