måndag 4 maj 2009

Kärlek

Jag är riktigt lyckligt lottad. Inte alla som fått känna samma sak som jag, tyvärr. Men de som har vet vad jag pratar om!


Dessvärre kommer det bli jobbigt i lite drygt en vecka snart igen. Då åker Andreas med jobbet till USA. Först ska han vara i Miami i ett par dagar för att sedan bila upp till Chicago, han kommer vara efterlängtad när han kommer hem. Jag kommer i och för sig ha en del att göra med tanke på att han åker mitt i tenta-veckorna, så jag kommer nog överleva.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Även om man blir aspepp på tentaplugg av att ha kärleken på avstånd så saknar mig de där kramarna om kvällarna... Men jag vet att du fixar det, för du är bäst Lofjanta! :)

Mina ord - min vardag sa...

Det är då man är ifrån varandra som man märker hur starkt man älskar den andra.