måndag 11 maj 2009

En ledig sommar?


Eftersom det inte verkar som att jag kommer få något långvarigt jobb i sommar försöker jag komma på andra saker som jag kan syssla med. Att bara gå hemma hela sommaren kommer göra mig galen, sommarkurserna är det för sent att söka till och någon resa kommer jag verkligen inte att ha råd med.

Jag har funderat på att kanske ta någon danskurs, språkkurs (vore kul att lära sig spanska) eller kanske se om det finns någon slags sommarträning man kan joina.

Någon annan som har ett bra förslag på sommaraktiviteter?
Jag kommer självklart fortsätta söka jobb, men som det ser ut nu går det ju inte precis att vraka och välja..

Strax ska jag åka in till skolan och träna lite bodypump, sedan blir det termodynamik för hela slanten med Malin och Romina.

2 kommentarer:

Bruder Ludd sa...

du är välkommen till gbg och bästkusten isommar, ta med andreas me vett ja.

Lovisa sa...

Aa, det ska jag absolut!!
Tar med Skrållan också :D