onsdag 27 maj 2009

Är jag en hygientekniker?

Har ägnat större delen av eftermiddagen åt att städa. Eller i alla fall plocka iordning. Det är stört hur stökigt det kan bli under en tentaperiod. Riktigt stökigt. Och jag som är pedant av mig mår riktigt dåligt av det. Kan få ryck sent på kvällen (när allt annat som måste göras är klart) och städa tills det är rent. Det är jobbigt både för mig och för Andreas..
Men idag efter att jag skrev Nummen har jag lite mer tid till att sköta hemmet. Ska bli skönt att få ordning på allt. Men jag ska absolut plugga en hel del till FEM-tentan som är nästa fredag. Men det tror jag ska bli kul. Haha hur kul tentaplugg nu kan va.

Har fått massa fler läsare idag och igår, vet inte hur ni har hittat hit, men ni är hjärtligt välkomna att stanna ;)

Inga kommentarer: