onsdag 6 maj 2009

Kan man bli åksjuk av att packa upp strumpor?

Idag har jag tjänat lite pengar igen. Hade så mycket varor att prismärka och plocka upp att tiden gick jättefort, det är då det är som roligast att jobba :)
Tyvärr började jag må lite illa mot slutet av jobbdagen. När jag stod framåtlutad och plockade upp strumpor. Men det gick över tills jag kom hem..

Tyras blogg (http://blogg.veckorevyn.com/tyras) kan man vinna en goodiebag, det tänker jag göra. Eller i alla fall försöka med.

Andreas har precis lagt ut och oljat trallen på balkongen nu, så snart är sommarens lilla oas färdigställd, har hittat de perfekta blomlådorna nu också, de finns på blomaffären här i kyrkbyn :)

Imorgon ska jag komplettera Strömningsmekaniken, och det känns riktigt bra. Efter det ska jag antagligen träna och sen åka till Täby Centrum. Ska shoppa lite kläder åt Andreas som han kommer behöva i USA. Funderar även på att göra en nagelförlängning, det beror lite på vad det kostar. Men jag är så trött på mina svaga naglar som bara går av hela tiden.

Inga kommentarer: