lördag 30 maj 2009

Lady Patricia

Gårdagens middag blev riktigt lyckad. Är nöjd med både maten och sällskapet. Det sistnämnda hade jag i och för sig inte trott något annat om, men ändå...
Det var inte så jättevarmt trots infravärmen, men som sagt, en trevlig kväll.

Idag ska jag hem till Sofie i Kungshamra för att fortsätta FEM-studierna. Har en känsla av att det kommer bli en del plugg i solen om det går. Vore skönt att få lite bränna faktiskt.

Jag ska väl gå och göra i ordning min sallad som jag tänkte äta till lunch, och sen packa allt så jag inte missar tåget.

Förresten! Jag kommer inte kunna följa med och hälsa på Ulf i Halmstad, men kanske att jag och Andreas ska åka och hälsa på honom i Cannes (Franska Rivieran) i juli istället. Det vore grymt härligt.

Nu skyndar jag.

Inga kommentarer: